dodozaur dodozaur
167
BLOG

Totalna ulico i zagranico, piszę to do Was !

dodozaur dodozaur Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Bawicie się zapałkami i nakręcacie emocje do granic wytrzymałości. Chciałbym, póki nic nieodwracalnego jeszcze się nie stało, zapytać Was, czy naprawdę chcecie przejąć władzę, a jeśli tak, to w jakim celu ?

Czy po to, żeby lepiej niż ci którzy są teraz, rządzić Polską, czy po to, żeby odreagować frustracje z powodu odrzucenia ?

Jeśli macie lepszy program na zmiany w  wymiarze  sprawiedliwości, chcę je poznać i ocenić.

TERAZ, nie po przewrocie ! Co do tego, że gruntowne zmiany są potrzebne, deklarują wszystkie strony konfliktu.

Chcę też poznać Wasze pomysły na Polskę po oddaniu władzy przez PiS, zanim wyjdę na ulicę wywracać stolik. Jakie i gdzie schowane są Wasze programy ? Też teraz, nie potem !

Osobiście za grosz wam nie wierzę i będę po tej drugiej stronie barykady. Nie wierze Wam, bo na własne oczy obserwowałem co robiliście rządząc od 89 roku, w różnych konfiguracjach z obrotowym, przekupnym PSLem, ale spróbujcie mnie przekonać.

Po 2 latach rządów PiS, poprzeczka jakości i efektów rządzenia, została podniesiona tak wysoko, że w wypadku wygranej, właściwie należy Wam współczuć, bo ci którzy w tej Twitterowo-Fejsbukowej rewolucji  z Sorosem w tle mają Was wynieść do władzy, nie zrezygnują z tego co uzyskali teraz i wyrwą Wam jaja z korzeniami, jeśli wróci nad Wisłę burdel i złodziejstwo, jakie były tu za wszystkich Waszych poprzednich rządów.

Mam nadzieję, że wiecie co robicie, ja jestem gotów !


Miłego wieczoru

dodozaur
O mnie dodozaur

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo