dodozaur dodozaur
547
BLOG

Cieszę się, że przyznali sobie podwyżki !

dodozaur dodozaur Polityka Obserwuj notkę 27

Przysłuchuję się dyskusji o propozycjach podwyżek dla rządzących i mam dla opozycji propozycję :

Skoro to takie nieetyczne i nie w czas, a dotychczasowe wynagrodzenie wystarcza na wszystko, to nic prostszego, tylko znaleźć konto odpowiedniej fundacji i przekazać te pieniądze do wykorzystania potrzebującym.

Wydaje mi się jednak, że nie będzie chętnych ! 

Polityczny bacik można wykorzystać, ale odpuścić kasę, to już niekoniecznie. Przewiduję, że będzie tak, jak z 500+. Wszyscy pyszczyli, a tylko jeden Ziobro, zrobił coś na prawdę i jeszcze za to oberwał, że niby się lansuje.

Takie to prawdziwe oburzenie i taka to prawdziwa klasa posłów opozycji !                                    ____________

PS. Co do samego pomysłu podwyżek, mam uczucia mieszane. Zwykła ludzka zawiść wrzeszczy:

Protestuj, bo wyciekają budżetowe pieniądze !

Z drugiej strony się cieszę, że PiS zaczyna wykazywać normalne ludzkie odruchy i zachowania.

Od listopada 2015  miałem wrażenie, że to nie partia polityczna, tylko gromadka aniołków zstąpiła na ziemię i będą nam robić dobrze. Cukier, cukier, cukier i czekoladki. To wszystko zaczynało już być nieszczere i zalatywało naiwniactwem. 

Wreszcie jakiś normalny ludzki odruch tej władzy, a że zachowali kolejność i najpierw pomyśleli o wyborcach, a potem o sobie, mają moje placed !

                                            _____________________

Pozdrawiam

dodozaur
O mnie dodozaur

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka